niedziela, 22 marca 2015

wróciłam

Hej, nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie i mój blog. Mam nadzieję że tak :)
Chciałabym przeprosić was że nie było mnie tutaj tak długo ;/
Mam zamiar zacząć pisać rozdziały bo zatęskniłam za tym :)
Przez ten czas dużo rzeczy sie pozmieniało, ja sie zmieniłam i mam nadzieję że zaakceptujecie mój styl pisania :) chciałabym abyście napisali w komentarzu pod tym postem chociażby kropke żebym wiedziala że mnie nie opuściliście i czy ma sens dalsze pisanie rozdziałów :* bardzo przepraszam jeszcze raz <3 nbsp="" p="">Wasza Megan

15 komentarzy:

  1. Osz ty w mordę, no nie wierzę :D Megan wróciła :D Wstyd się przyznać, ale nie jestem już Directioner xD Jestem 5sos fam i BGirl, tak dalej kocham MattiegoB :D Mój świat to teraz piłka nożna c: Chetnie poczytam coś twojego a w wolnym czasie zapraszam do mnie na fanfiction o Wojtku Szczęsnym football-life-and-love.blogspot.com


    ~Mrs. Szczęsna, dawniej Megan Horan <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się że wróciłaś!!!! Kocham twojego bloga!!!! Masz niezwykły talent więc czekam na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Boże jak ja się ciesze,że wróciłaś!!! <3 Ubóstwiam twojego bloga *.* Czekam z niecierpliwością na next!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super nawet nie wiesz jaksię cieszę że wróciłaś. Mam nadzieję że już niedługo dodasz następny rozdział.
    Pozdrawiam Horka (wierna czytelniczka)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem cholernie ciekawa tego co się wydarzy
    Zabieraj.się do pracy, bo masz talent i nie możesz go zmarnować!

    Przepraszam, że z anonima, ale nie mam konta ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz bo jestem CIEKAWA !!!
    BAKi °.°

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału !! Jesteś BOSKA !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo fajny styl pisania. Umiesz zrobić napięcie i wiesz jak zainteresować czytelnika nie lubię czytać zabardzo takich opowiadań ale twoje zwróciło moją uwagę.Pisz dalej bo masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Yeach! Napisałam coś przy poprzednim poście, zgubiłam adres tego bloga, wczoraj znalazłam i powiem tyle: WARTO BYŁO CZEKAĆ! WRÓCIŁAŚ! Czekam na następny rozdział i zapraszam do mnie: http://przypadekzniallemhoranemff.blogspot.com/?m=1 oraz http://icantchangefanfiction.blogspot.com/?m=1. Mam nadzieję, że przeczytasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej zaczęłam czytać twoje ff na razie się fajnie zaczyna tylko mam jedyny kłopot strasznie źle się czyta na tak jasnej tapecie czy dałoby się coś z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy nastepny ? Bo opowiadania piszesz boskie :)

    OdpowiedzUsuń