środa, 2 października 2013

Konkurs!

A więc, jest kolejny konkurs na napisanie jak najlepszego rozdziału 36. 
Ale w tym rozdziale muszą się znaleźdz:
-pierwsza scena +18
-musi być tam dużo kuzynki Nialla o imieniu Lucy
To chyba tyle. Liczę, że się postaracie i napiszecie mi najlepsze rozdziały na świecie ;)
Liczę na waszą pomoc.
Megan
P.S
Dziękuję, że jesteście dla mnie w tych trudnych chwilach. (chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego, ale jak jtoś nie jest poinformowany to można zajrzeć na poprzednią notatkę).
Chciałam jeszcze powiedzieć, że w poniedziałek wyjeżdżam na wycieczkę pięciodniową. Konkurs trwa do niedzieli.

4 komentarze:

  1. Wzięłabym udział, ale mam dugiego bloga i czasu nie znajdę. Mimo tego, że bym chciała, bo w końcu będę tam ja, ale cóż...
    Mój nowy blog - http://another-world-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wzięłabym udział
    ale ja + 18 nie napisze

    ...
    :(
    Od tego są fanki aby być w tych trudnych momentach

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana! ;)
    Chciałam cię poinformować, ze u mnie na blogu pojawił się 3 rozdział.
    Proszę, zajrzyj. Będę wdzięczna za szczery komentarz. ;*

    P.S. Mogłabym wziąć udział w konkursie, ale nie dla mnie sceny +18. ;c a poza tym nie mam na tyle czasu niestety. Przepraszam.
    P.S.S. Niech Ariana śpi w życiu wiecznym wśród aniołów. [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upss... nie podałam swojego adresu. xd
      http://turnyourface-changeyourlife.blogspot.com/
      Proszę. :* <3

      Usuń