niedziela, 29 września 2013

Cześć.

Taa, ostatnio dużo tu takich powiadomień.
Niestety, ale dzisiaj jeszcze nie dodam rozdziału. Dowiedziałam się, że moja przyjaciółka z Londynu nie żyje.Narazie nie jestem w stanie niczego napisać. Wiem, że się na mnie zawiodłyście, ale uwierzcie mi lepiej jak nic nie napiszę, niż żebym napisała jedno wielkie... nawet nie wiem jak to nazwać.
Jest mi strasznie przykro tym bardziej, że to ona zaraziła mnie One Direction. Była naprawde oddaną fanką ich.
Spoczywaj w pokoju Ariana. [*].

10 komentarzy:

  1. Współczuję ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. ;ccccc [*] [*] [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi. Gdy przeczytałam notkę, zatkało mnie i mało telefonu nie upuściłam. Bardzo mi przykro. Jestem z tobą (***)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na poprawę Humoru
    http://img710.imageshack.us/img710/5325/polandan.png

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuje Ci.Jak mogłyśmy się na tobie zawieść masz przeciez też własne życie a nie tylko ten blog.

    [*]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejjuu współczuje...
    Stracić przyjaciela który sprawił że pokochałaś 1D..
    Stracić cząstke serca :'(((((

    Bardzo.ci współczuje

    Anana

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko! Współczuję.

    OdpowiedzUsuń