poniedziałek, 18 listopada 2013

Rozdział 36

Kiedy skończyliśmy rozmawiać z rodziną Nialla, poszłam usciąść na swoje miejsce.Napiłam się trochę szampana, a po chwili dołączył do mnie Niall.
-No co tam kotku?- zapytał i mnie przytulił
-Zmęczona jestem.-powiedziałam zdejmując szpilki pod stołem
-Niedłougo koniec.-pocieszył mnie chłopak
-To super.-ucieszyłam się
Po godzinie wesele powoli się kończyło.
-Yyyy, Niall, jak wrócimy do domu, skoro wszyscy tutaj pili alkohol?- zapytałam przeczesując włosy
-Mamy tu zarezrewowane apartamenty.-uśmiechnął się
-Ahaa, ok.- przytaknęłam
-A nasze rzeczy?-zapytałam
-Już tam na nas czekają.-mrugnął do mnie
Po chwli byliśmy już w naszym apartamencie.
Od razu rzuciłam się na łóżko, a blondyn zdjął mi buty.
-Jak fajnie się położyć.-westchnęłam, a po chwlili chłopak klapnął obok mnie.
-Potwierdzam.-zgodził się ze mną, a ja się zaśmiałam.
Poszłam do łazienki, zmyłam makijaż, przebrałam się w moją piękną piżamkę  i po chwili już miałam zamknięte oczy i leżałam w łóżku.
Chłopak poszedł po mnie do łazienki, a po chwili poczułam, jak kładzie się obok mnie.
-Dobranoc.-pocałował mnie w policzek
-Branoc.-mruknęłam i już po minucie spałam.
Obudziły mnie promienie słońca. Byłam strasznie zmęczona tym wczorajszym ślubem. Powiedziałam coś nie wyraźnie i nakryłam głowę kołdrą.
-Głodny jestem.- porzalił mi się blondyn
-Ja też.- zrobiłam smutną minke, ale nadal miałam zamknięte oczy.
-Iść po coś do jedzenia?-zapytał
-Jeśli to zrobisz będziesz moim księciem na białym rumaku.-zachichotałam
-Bez tego już nim jesnem.-powiedział wstając.
-Oj tam oj tam.- rozwaliłam się na całym łóżlu i znowu zasnęłam.
*Oczami Nialla*
Zanim jeszcze zdążyłem się ubrać, Megan już spała.
Zaśmiałem się pod nosem i wyszedłem. Po drodze spotkałem Elenę i Zayna rozmawiających o czymś. Kiedy już zamawiałem u kelnera co bym chciał zjeść, nagle niespodziewanie znalazła się obok mnie moja najlepsza kuzynka Lucy.
-No hej.-przywitałem się z nią
-Siema siema.- odpowiedziała jak zawsze radosna
-No i jak tam?-zapytałem
-Nawet dobrze. A u ciebie?- uśmiechnęła się
-Zajebiście.-mrugnąłem do niej.
-Nie gadałam z nią tak osobiście, ale bardzo polubiłam twoją dziewczynę.- powiedziała siadając na stołku
-No przyznaje. Jest boska.- pokręciłem głową śmiejąc się pod nosem.
-Chciałabym ją lepiej poznać.-powiedziała bawiąc się serwetką.
-Jak chcesz to w jakiś dzień do nas wbijaj.- wzruszyłem ramionami, biorąc tacę z jedzeniem.
-Naprawdę mogę?- podniosła na mnie wzrok.
-Jasne. Jeszcze się zgadamy kiedy.- powiedziałem i udałem się w stronę windy.
Kiedy wszedłem do apartamentu, Megan jeszcze spała.
-Kochanie, obudź się.-szturchnąłem ją lekko.
-Spadaj.- mruknęła i odwróciła się na drugi bok.
-No to nie ma taryfy ulgowej.- powiedziałem i zacząłem drzeć się jej do ucha.
-WSTAWAJ! NIE ŚPIMY, WSTAJEMY!- skakałem jej po łóżku, zabierałem kołdrę i się śmiałem jak nieudolnie próbowała się nią znowu przykryć.
-Nie masz litości.-usiadła na łóżku cała rozczochrana.
-Ale i tak mnie kochasz.- dałem jej całusa w policzek
-Co masz do jedzenia?- spojrzała na tacę
-Naleśniki z nutellą.-powiedziałem dumnie
-Mniam.- od razu się ożywiła.
*********************************************************************************
Hej, hej, hej! Wróciłam! Tęskniliście? Mam nadzieję, że rozdział się spodoba, bo wyszłam z wprawy w pisaniu. Postanowiłam, że co tydzień dodam przynajmniej jeden rozdział, bo trochę zaniedbałam tego bloga ;)
Przepraszam że na ten rozdział musieliście tak długo czekać, ale nie mogłam nic wymyśleć, a jak już zaczęłam pisać to już nie mogłam skończyć :P
Chcę tu widzieć jak najwięcej komentarzy ;o
To narazie chyba tyle
Kocham was! :*
Megan <3 p="">

20 komentarzy:

  1. Ha! 13 minut ;3 Jestem pierwsza. Zajebisty rozdział, epicki, fantastyczny, świetny, super, fajny i jeszcze nie wiem jaki xD Powiedz mi kochana czy między nimi do czegoś wreszcie dojdzie ;___; Bo ja tak czekam i czekam i.....nic :( Dobra tam xD Czekam z niecierpliwością na następny zapraszam do siebie i pozdrawiam :*
    RiDa

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Chciałyśmy napisać , że strasznie podoba nam się twój blog i Rida to nasza kuzyneczka xD Kazała nam wejść natychmiastowo na twojego bloga i skomentować ;3 Cóż poradzimy - rozdziały są cudne. Życzymy dużo weny na następne rozdziały i to chyba tyle ;P
    Zara & Lisa

    OdpowiedzUsuń
  3. JeJu jak się ciesze że nie odałaś bloga *.* Rozdział jak zwykle fantastyczny dziękujemy że wróciłaś życzę weny i Do Zobaczenia Nadia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hvbdsfsvjc... Zajebiście ! Hehehueh. Wkraczam do akcji :D. Już się boje co będzie sie działo.
    Zapraszam do mnie ^^ Mam nadzieję, że pamiętasz Lucy, Nialla i Mattiego.
    Buziaczki :*
    Megan Horan

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, super i jeszcze raz super!Cieszę się jak głupia że wróciłaś!I pisz pisz już kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne że tęskniliśmy :***

    rozdział co tydzień huh podoba mi się :*********

    Rozdział epicki omomom *.* *.*
    Wilbię tę historię

    I love u
    Anana

    OdpowiedzUsuń
  7. Dżizas krajses.* gxggkhkgjjbfgggxk cieszę się jak głupia, no nie mogę. Już myślałam że nas porzuciłaś ale nie, całe szczęście wróciłaś. I LOVE YOU.. :-* PISZ SZYBKO NASTĘPNY I MOŻE SCENA TYPU "+.." . CHociaż może za wcześnie. Dobra nie ważne pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham to opowiadanie i cieszę się że wróciłaś *___*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mammamia ;) wróciłaś kochaniutka :D rozdział supcio *.* < 333

    OdpowiedzUsuń
  10. Next Next Next !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadia, to ja Sylwia ;) nie chce mi się wchodzić i wpisywać hasła do bloga, wiec skomentuję anonimowo. :) Więc bardzo się cieszę jak szalona, że znowu zaczynasz prowadzić Bloga. Jestem wciągnięta czytając opowiadania. Jestem przekonana, że w weekend uda ci się dodać kolejny rozdział, w którym będzie jakaś akcja! :) ( bosz... dzisiaj są chyba Wiwaty ) Ciekawe czy dojdzie coś .... + ..... xD no i co z Zaynem ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ BOŻE MÓJ KOCHANY MULAT ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ POZDRAWIAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. No nareście! Pisz bo się doczekać niemożna.
    P.S. genialne czytałam całą noc i do szkoły niepiszłam bo nie watałam xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz myslalam ze nigdy nie dodasz! Ale wiernie wchodzilam i sprawdzalam czy dajesz jakies oznaki zycie xd ale dobra nie wazne i tak cie kocham i czeekam na nexxxta <3333 ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisz dalej, bo nie wytrzymam! <3 Piszesz CUDNIE!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero zaczęłam czytać twoje opowiadanie i stwierdzam, że jest świetne:D
    Rozdział bardzo mi się podoba:P
    Czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  16. awwww *.* < 333333 czekamy na next ^.^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz nową czytelniczke xd. Blog zajefajny xd przeczytalam wszystko przez 5 godzin w nocy i dzis przez30 minut 3 rozdzialy. Dawaj nastepne <33 jesli chesz moze jakas pomoc, mam juz pomysl na rozdzial z scena +18 xd napisz na fb do strony Czary Mary, I m Harry ;)) ( adminka Horanowa) albo Ja na piszd doCb :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Loffam twojego bloga❤

    OdpowiedzUsuń