sobota, 30 listopada 2013

Hejo

BŁAGAM! Nie bądzcie na mnie złe :c Wiem, rozdziały miały sie pojawiać co tydzień, ale niestety, najpierw coś mi się stało z kontem i nie mogłam się zalogować, a teraz nie mam weny :(
Mam prośbę!
Coraz więcej osób chce, żeby w opowiadaniu wystąpiła pierwsza scena +18.
Nie mam w tym wprawy, dlatego jeśli chcecie wymyślić ten wątek, proszę o pisanie na to konto:
https://www.facebook.com/nadia.kowalska.357?fref=ts
Błagam! Pomóżcie, bo jeżeli żadna osoba nie napisze do mnie to długo będzie trwało zanim napiszę rozdział ;) Taki tam szantażyk :P
To chyba na tyle :*
Papa :*** <3 :="">

4 komentarze:

  1. Hah spoks ;) Ja mogę Ci troszkę pomóc jakbyś chciała <3
    RiDa

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko zła nie jestem poleciłam twojego bloga koleżankom i była zachwycone <3
    DIRECTIONER <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Awards! Szczegóły na moim blogu : http://shesnotafraidbecouseonedirection.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz jak chcesz#♥ Ale by niedługo pojawił się nowy wpis#♥♥♥

    OdpowiedzUsuń