niedziela, 5 stycznia 2014

NOMINACJA DO ''THE VERSETILE BLOGGER AWARDS''

Zasady nominacji

~ Musisz podziękować blogu który cię nominował
~ Następnie poinformować czytelników bloga . Informuję was kochani czytelnicy dostaliśmy
   nominację "The Versetile Blogger Awards" 
~ Później ujawnić 7 faktów [ wiadomości ] o sobie
~ Potem wypisać 11 blogów które czytasz i twoim zdaniem zasługują na tą nominację i 
   poinformować ich o tym. 
Dostałam nominację od bloggerki, która pisze tego bloga:
Dziękuję Ci serdecznie za tą nominację. Cieszę się teraz jak jakaś idiotka ;3

Fakty o mnie:
-Mam dwie najlepsze przyjaciółki. Jedna mieszka 2 domy dalej, a druga wyprowadziła się niedawno do Niemiec :'( I straaasznie za nią tęsknie :c
-Jestem Directioner prawie od początku kariery chłopców
-Często w szkole mi odwala
-Podoba mi się chłopak z mojej siostry klasy, ale on na mnie nie zwraca uwagi :/
-Mam psa, miałam też konia, ale go sprzedałam
-Mam na imię Ania
-Nie idzie mi za dobrze matma, ani przedmity w których trzeba coś liczyć :)

Narazie nie umiem zdecydować jakie bloggerki nominuję, bo te blogi które czytam są tak bardzo zajebiste, że nie umiem zdecydować, które otrzymają tą nominację ;3
************************************************************************************************************
Strasznie fajnie pisało mi się te fakty o mnie i chciałabym, żebyście poznały mnie bardziej, dlatego piszcie w komentarzu czy chcecie więcej faktów o mnie ;)
Rozdział pojawi się jutro, albo po jutrze :)
Megan 

10 komentarzy:

  1. Ale musisz napisać 10 blogów które nominujesz jest to bardzo ważne ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. To niech ludzie piszą tutaj blogi które by chcieli nominować ;)
    Ja przeczytam i zdecyduję :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award.
    Więcej informacji tutaj.http://im-yours-and-you-mine.blogspot.de/p/nominacja-do-liebster-award-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  4. http://trust-your-feelings.blogspot.com/?m=1
    Ten blog jest świetny, bardzo wciągający i dobrze pisany. Niestety właścicielka ma problemy z regularnością (Już prawie drugi miesią nie ma rozdziału) ale i tak serdecznie go polecam. ( Jest o Niallu)

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo fajnie! Ale kiedy rozdział :( Czekam i czekam... a tu nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony blog - www.this-is-not-i.blogspot.com blog jest o Zaynie Maliku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nastepny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział miał być chyba przedwczoraj!!! Zawieszasz bloga ?! ;(
    ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy w końcu będzie rozdział???

    OdpowiedzUsuń
  10. Popraw wygląd bloga, bo szczerze mnie odstrasza. Gratuluje nominacji i zapraszam do mnie na prolog z Lou
    http://nowe-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń