sobota, 22 marca 2014

KONKURS!

Heej miśki! Jest konkurs! Chciałabym, abyście wysyłały mi na ten e-mail:
nicolemegan29@gmail.com
wysyłały przez was wymyślone rozdziały 43!
Od was mogą zależeć losy wszystkich bohaterów tego opowiadania :)
Ja z moją przyjaciółką wybierzemy najlepszy i opublikujemy ten rozdział ;D
Mam nadzieję, że weźmie udział dużo osób :3
Czas trwania konkursu do środy (26.03.14)
Tak więc brać się do pracy :)
Megan
P.S
Jeśli macie jakieś pytania jeszcze tu jest moje fb:
https://www.facebook.com/ania.szwajkowska.9

2 komentarze:

  1. Chetnie wzielabym udzial jednak znalazlam tego bloga dzis i nie jestem pewna czy zdaze go calego przeczytac i dodatkowo wymylec rozdzial :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mogłam, a bardzo chciałam zdążyć i wysłać. Mam dużo zajęć w szkole i dodatkowe zajęcia harcerskie, a do tego wszystkiego mój blog, na który zapraszam: http://1d-love-changes-everything.blogspot.com Strasznie mi przykro, że nie zdążyłam :( Pozdrawiam i życzę powodzenia :) Werka

    OdpowiedzUsuń