wtorek, 2 lipca 2013

Rozdział 27

Gdy wróciliśmy do domu zadzwonił mój telefon. Zwinnie wyjełam go z kieszeni i odebrałam.
-Halo?
-Cześć kotku. Mam takie jedno pytanie.-usłyszałam głos taty
-Jakie?-zapytałam
-Mogłabyś w najbliższym czasie wrócić do Londynu? Chciałbym, byś zaopiekowała się chłopcami.-powiedział
-Jasne, ale musisz załatwić nam samolot.
-Nam?-zadziwił się
-Mi i Niallowi.-wyjaśniłam.
-Aha. No dobra, to jak zwykle powiedz tam tylko swoje nazwisko i pokarzcie paszporty i będzie wszystko ok.-jak zawsze powiedział mi co mam robić, chociaż wiedziałam to od małego dziecka.
-Tak wiem tato.-zaśmiałam się- A na kiedy nam załatwisz?-dodałam
-Na dzisiaj może być?-mogłabym się założyć, że właśnie drapie sie po głowie.
-Jasne. Za 2 godziny powinniśmy być spakowani.-powiedziałam patrząc na zegarek.
-Dobra, to musisz na lotnisku byc za trzy godziny ok?-upewniał się
-Jasne. To pa.-porzegnałam się i gdy usłyszałam odpowiedz nacisnęłam czerwnoną słuchawkę.
-Co tam?-zapytał blondynek
-Mamy 2 godziny na spakowanie się, a za 3 musimy być na lotnisku.-powiedziałam.
Po idealnie 2 godzinach byliśmy już spakowani. I wtedy usłyszeliśmy dzwonek do drzwi. Okazała się to być Sandy.
-Wyjeżdżacie?-od razu posmutniała, gdy zobaczyła spakowane walizki.
-No, muszę się zająć braćmi w Londynie.-odpowiedziałam
-Megan, my chyba powinniśmy już jechać na lotnisko, jak chcemy zdążyć.-Niall spojrzał na zegarek.
-Będę tęsknić.-powiedziała, a w jej oczach można było zobaczyć smutek.
-Ja też.-odpowiedziałam i ją przytuliłam.
Gdy się od siebie oderwałyśmy wytarła łzy i pogroziła mi palcem:
-Tylko masz mi tu z Eleną szybko przyjechać.
Zaśmiałam się tylko i przypomniałam sobie.
-A ja jeszcze muszę się porzegnać z Eleną.
-Ona dzisiaj rano wyleciała razem z chłopakami do Hollywood na wakacje.
-I się ze mną nie porzegnała?-oburzyłam się, a ona się tylko zaśmiała.
-Dobra, my już musimy lecieć.-powiedziałam, dałam jej całusa w policzek i razem z Horanem wsiedliśmy do taxi.
Po ok. godzinie byliśmy już na lotnisku.
Pokazaliśmy paszporty i chwile później, byliśmy już w prywatnym odrzutowcu.
-Nie chce mi się wracać.-powiedziałam i zrobiłam smutną minkę.
-No mi też nie, ale na szczęście mam wakacje i będziemy mogli spędzić trochę czasu razem.
Ja tylko przytaknęłam głową i poczułam się bardzo śpiąca. Po chwili zasnęłam.
*********************************************************************************
Hejka. Sorki, że tak długo nie dodwałam rozdziału, ale byłam dosyć zajęta, a poza tym skończyła mi się wena :C
Szczerze mówiąc, jest mi smutno, ponieważ liczyłam na więcej komentarzy ;(
Liczę na poprawę :P
A tutaj macie linka do mojej stronki na fb, którą prowadzę z koleżanką. Także łapki w górę!
https://www.facebook.com/JedenSwiatJednoZycieJednoOneDirection?fref=ts
Koffam was!
Megan

15 komentarzy:

  1. Trochę krótki, ale mam nadzieję, że następny będzie dłuższy.
    Niestety nie podałaś tego linka,życzę szybkiego powrotu weny :D/N

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdzial jak zwykle cudo *.* a teraz pytanko : kiedy pojawi sie nowy rozdzial na blogu ktory prowadzisz z acacia clark? ('Opowiadanie o 1d i nie tylko') ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Jutro spróbuję napisać :) Rozdział powinien się pojawić w godzinach wieczornych, a może i wcześniej :)

      Usuń
  3. Szkoda, że taki krótki, ale licze, że następny będzie dłuższy ;d
    Weny =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że krótki ale i tak fajny bo lepszy ryc jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótki strasznie :( ale tak fajny :) kiedy kolejny? XOX

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział. Szkoda, że taki krótki, ale mam nadzieję, że kolejny będzie znacznie dłuuższy. xd Masz fantastyczny styl pisania. Bardzo mi się podoba to opowiadanie. Jest genialne. ^^ Życzę weny i serdecznie pozdrawiam - Natalia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Megan, ten rozdział jest MEGA!! HaHa. tylko trochę krótki, czekam z niecierpliwością na następny.

    OdpowiedzUsuń
  8. No ej, co taki krótki? xd
    Foch forever xd
    Nie no rozdział boski *_* ♥
    Ja też chcę prywatny odrzutowiec! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Megan........ tak długo czekałam na ten rozdział :D Super :) Czekam na kolejny!!!!
    RIDA

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć słońce. ^^;* Chciałam cię poinformować, że PRZENOSZĘ (tylko przenoszę, nie rezygnuję) bloga inne-opowiadanie-o-1D.blog.onet.pl na:
    http://nowe-rozdzialy-zycia.blogspot.com/
    Skopiowałam tamte starsze rozdziały tu. Nie wchodź już na tamten blog na onecie, bo wkrótce go skasuję. Teraz będę dodawać rozdziały (to będzie ciąg dalszy tej samej historii) na blogspocie. Onet już powoli działa mi na nerwy, dlatego postanowiłam go usunąć. Mam nadzieję, że nie jesteś zła. Mam wrażenie, że tak będzie nawet lepiej. :) Pozdrawiam - Natalia i zachęcam do czytania. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ten rozdział po prostu mnie rozwalił kocham cie i sposób jakim piszesz te rozdziały. zapraszam równiez do mnie http://sznellaszanellowata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Zostałaś nominowana do Libster Awards, więcej dowiesz się na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń