środa, 7 sierpnia 2013

:C

Niestety, ktoś mnie bardzo zawiódł i przy tym zasmucił, dlatego nie jestem w stanie narazie nic napisać :c
Błagam nie bądzcie na mnie źli. Ja po prostu po tej osobie się tego nie spodziewałam :C
Proszę o komentarze na tym blogu:
http://o-niallu-horanie.blogspot.com/
Dziękuję dziewczynie, która prowadzi tego bloga za wszystkie komentarze na moim.
Komentujesz pod każdym rozdziałem z czego się naprawde cieszę ;D
Jeśli inni też będą tak komentować jak ona, to też może wypromuję was tutaj ;*
Koffam
Megan :* <3>

4 komentarze:

  1. Przykro mi : ( będziemy czekać ile trzeba ;*
    Trzymaj się xox

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda... Ale kurde... Megan... Dzięki ! Jeteś mega. Koffam ciemm

    OdpowiedzUsuń
  3. przykro mi, mam nadzieję, że wkrótce będziesz się czuć lepiej!!

    OdpowiedzUsuń