wtorek, 2 kwietnia 2013

Rozdział 11

Uwaga!!! Konkurs na stworzenie rozdziału!!! Więcej informacji na końcu rozdziału!
Po kilku godzinach czas było się zbierać na galę. Wybrałam ten zestaw i byłam gotowa. Niall ubrał garnitur. Gdy mnie zobaczył zdołał tylko wydusić.
-Wow! Wyglądasz pięknie!
-Dzięki. Ty też.- zaśmiałam się
Potem poszłam do pokoju chłopców. O dziwo byli już gotowi. Śmiesznie wyglądali. Tacy poważni.
-To kiedy idziemy?-zapytał Max
-Chodźcie już do holu- odpowiedziałam na co chłopcy od razu tam pobiegli. Gdy zeszłam wszyscy już czekali. Tiffany wyglądała tak. 1d wyglądali orawie identycznie. Mieli na sobie te garnitury.
-No to jedziemy nie?- bardziej stwiedził niż zapytał Zayn, na co wszyscy potaknęli. Wsiedliśmy do busa i po 10 minutach byliśmy. Chłopcy aż skakali z podniecenia.
-Uspokujcie się!- szepnęłam gdy już wysiedliśmy z samochodu.
-Łatwo ci mówić.- powiedzieli równocześnie
Gdy zajęliśmy miejsca jakiś koleś zaczął się witać z wszystkimi, ale go nie słuchałam. Zauważyłam, że koło nas siada jakaś nawet ładna gościara.
-Chłopcy, wy się znacie na takich rzeczach. Kto to jest?- zapytałam wzkazując na dziewczynę, a gdy oni spojrzeli w tamtym kierunku zrobili zdziwione miny.
-Ty naprawdę nie wiesz kto to jest?- zapytał Max
-No gdybym wiedziała to bym się nie pytała- odpowiedziałam
-To jest Elena Gilbert Najlepsza aktorka na świecie.!- podekscytował się Niholas.
Dziewczyna wyglądała tak. Gala się rozpoczęła. Zauważyłam, że Hazza się ciągle gapi na tą Elenę. Nie miałam nic przeciwko, ale wkurzyłam się gdy skapnęłam się że Niall też ciągle się na nią gapi. Jednak udawałam, że nie tego nie zauważyłam. Zaczęło się rozdawanie nagród. Po ok. 30 minutach gościu co to prowadził powiedział:
-A teraz nagroda na najlepszą aktorkę tego roku. Nagrodę otrzymuje... Elena Gilbert!- wykrzyczał
Dziewczyna wstała i poszła odebrać nagrodę, oraz powiedzieć kilka słów.
-Na początek chciałabym powiedzieć, że nie spodziewałam się tego. Miałam bardzo dużo znakomitych aktorek jako konkurencję. Dlatego z całego serca wam dziękuję!- no dobrą aktorką to ona jest. Pomyślałam, bo wiedziałam, że i tak się spodziewała tej nagrody. Jakoś ją tak znienawidziłam.
Gdy już usiadła na miejscu, komentator powiedział:
-Następna nagroda będzie dla najlepszego zespołu. A ląduje ona do- chwila ciszy- One Direction!
Chłopcy wstali. Słychać było piski fanek i głośne brawa. Chłopcy na scenie oczywiście się wydurniali. Odebrali nagrodę, powiedzieli kilka słów, a potem usiedli na miejsca. Gdy gala się skończyła, chłopcy namawiali mnie, żebym poszła z nimi po autograf do Eleny.
-W życiu nigdy! Nigdzie nie idę- jakoś nie miałam ochoty patrzeć na ten jej piękny ryjek.
-To ja z wami pójdę. I tak chciałem już dawno od niej autograf dostać- zaproponował Harry
-Ja też pódę. Też ją lubię- powiedział Niall
Dobra to idźcie. Tylko nie bądźcie tam za długo bo mi się nudzić będzie.- powiedziałam ale miałam złe przeczucia że blondynek tam idzie.
Gdy chłopcy już poszli podeszła do mnie Tiffany i cicho spytała czy możemy porozmawiać.
Oczywiście się zgodziłam. Dopiero teraz sobie uświadomiłam, że nie gadałam z nią cały dzień.
- Czemu tak potraktowałaś Louisa?- zapytała
-Tak to znaczy jak?- nie wiedziałam o co jej chodzi
-On się w tobie zakochał!- oświeciła mnię przyjaciółka
-O boże! Nie wiedziałam- powiedziałam zakrywając ręką usta. Uświadomiłam sobie jak Lou musiał cierpieć widząc mnie i Nialla razem.
-Ale spoko.- powiedziała, a ja znowu nie wiedziałam o co jej chodzi.
-Gadaj bo ja nie jestem chyba w temacie.
-No bo ja... się z nim całowałam- odpowiedziała ze smailem
- Czyli jesteście razem?- zapytałam szczęśliwa
-Yyy... nooo...- zaczęła się jąkać a po chwili powiedziała- No bo ja nie wiem
- Ale jak to nie wiesz?
-No tak oficjalnie czy jesteśmy parą.
-Ahaa. To musisz z nim pogadać. Powiedziałam po zym dodałam- dobra choć już znaleźć tych głąbów
Liama, Louisa i Zayna bez trudu znalazłyśmy.
-Chłopaki pewnie są przy Elenie- gdy usłuszałam to imie niewiem dlaczego ale przeszły mnie ciarki.
Rzeczywiście. Gdy doszliśmy tam gdzie była Gilbert znaleźliśmy także Nialla, Harrego i moich braci wpatrzonych w dziewczynę.
-Ale ty masz mięśnie. Pakujesz?- zwróciła się do Nialla, a ja się już trochę wkurzałam
-No trochę ostatnio.- odpowiedział pokazując jej swoje bicki. Po chwili zwróciłam się do mojego chłopaka.
-Niall możemy już iść? Głowa mnie zaczyna boleć- co było wymyślone, ale wolałam żeby on jak najszybciej się od niej odkleił.
- A nie może cię odprowadzć ktoś inny? Ja tu rozmawiam- zapytał lekko poirytowany, że mu przerwano rozmowę.
Ja się wkurzyłam i powiedziałam do braci tylko "idziemy" i pociągnęłam ich w stronę hotelu. Na początku protesowali, ale widząc mnie taką wściekłą po prostu szli, a raczej biegli by za mną zadązyć w ciszy.
-Pakujcie się. Jutro z samego rana wyjeżdżamy.- powiedziałam najspokojniej jak tylko umiałam. Oni tylko smutno pokiwali głowami i weszli do pokoju. Ja poszłam do mojego i zadzwoniłam do taty. Gdy był sygnał rozpłakałam się.
-Hej córciu. Co tam?- zapytał wesoły
-Tato, czy mógłbyś mi, Maxowi i Niholasowi załatwić bilety do Londynu?- powiedziałam szlochając
-Dobrze. Polecicie moim prywatnym odrzutowcem. O której jutro ma się stawić na lotnisku?- zapytał. Co jak co, ale ojciec czasami umie pokazać że nas kocha.
-Około 9:30. Może być?- zapytałam
-Jasne. Na odprawie powiedzcie tylko kim jesteście i już was wpuszczą.- dał mi wzazówkę, a ja mu tylko podziękowałam i się pożegnałam. Zaczęłam się pakować. Wiem. Postępuję jak dziecko tak po prostu wyjeżdżając, ale wolę z blondynkiem nie gadać. Gdy skończyłam postanowiłam iść odnieść walizkę do pokoju chłopców i tam przenocować. Gdy wychodziłam prawie nie wpadłam na... Nialla.
-O hej. Ej, czemu ty masz walizkę? Co się dzieje?- zaczął mi zadawać mnóstwo pytań.
-Wyjeżdżam- powiedziałam tylko i miałam zamiar go wyminąć, ale w ostatniej chwili złapał mnie za nadgarstek tak mocno, że aż cicho syknełam z bólu. On słysząc to trochę obluzował uścisk, ale nadal nie puszczał.
-Czemu wyjeżdżasz?- zapytał cicho
-Ooo. Jeszcze nie wiesz? Cytuję: " A nie może cię odprowadzć ktoś inny? Ja tu rozmawiam."- powiedziałam udając jego głos. On był widocznie zmieszany. Nie wiedział co powiedzieć. Wyrwałam się z jego uścisku i poszłam w stronę pokoju chłopców. On stał jak sparaliżowany. Poszłam do pokoju chłopców. Zapukałam. Po kilku seknudach otworzył mi Max.
-Dzisiaj śpię z wami- powiedziałam chamując łzy. - Jutro o 9:30 wylatujemy.- Powiedziałam i zrobiło mi się przykro że byliśmy tu tylko jeden dzień. Gdy już się umyłam. Położyłam się i od razu zasnęłam.
*********************************************************************************
Uwaga!!! Jest konkurs jak się dowiedzieliście na górze. A więc. Chciałabym sprawdzić jak piszą moje czytelniczki rozdziały. Dlatego napiszcie co rozdział 12 i wyślijcie mi na e-mail:
nicolemegan29@gmail. com
Ja przeczytam te rozdziały i zdecyduję który będzie opublikowany ;) Tak więc piszcie. Liczę na was :***
P.S
Jak któraś ma bloga to niech napisze mi pod rozdziałem :D
A i jeszcze życzcie mi powiodzenia, bo teraz w czwartek piszę test szóstoklasisów :O
Trzymajcie kciuki!
I to by było na tyle.
Kocham was miśki :***


19 komentarzy:

  1. Mega mega mega wzielabym udzial ale mam trzy blogi i nie dam rady w takim razie zapraszam do siebie aliceworldandonedirection.blogspot.com
    Bardziej polecam ten: secret-of-good-luck.blogspot.com
    W ten latwo sie wciagniesz jest moim zdaniej
    najbardziej ciekawy oraz ma dopiero 1 rozdzial i prolog: big-love-or-gig-hate.blogspot.com
    Huehuehuehue pewnie sie zastanawiasz czemu w blogach takie wyroznienie ;D a dla tego ze o Alice byl na spontanie na secret byly opracowane pierwsze rozdzialy a teraz spontan a na big love or big hate jest co to epilogu wypisany nie tyle w glowie co pomysly na kartce xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww super rozdział <3 zastanawiam się czy może wziąć udział w tym konkursie , ale pewnie nie mam szans żeby wygrać Ba! nie ma szans żeby ci się spodobał.No więc raczej nie wezmę udziału..a może.Kurde nie wiem. A rozdział mega.Życzę powodzenia na teście ! :** - pozdrawiam Livia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjj. Ja czytałam twojego bloga i jest super. Masz szanse i to duże. A jak każdy będzie mówił że nie masz szans to nikt nie wieźmie udziału :P
      Bierz udział :DDDD

      Usuń
    2. Dobra namówiłaś mnie a do kiedy trzeba dać ?

      Usuń
    3. Yyyy. Najpóźniej do 9 kwietnia :P

      Usuń
  3. Suprt, Super, mówiłam, że wcześnie wstanę. :)
    Super, chcę WIĘCEJ!!!
    Zobaczymy co się stanie ;p
    Selena ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnyyyyyy jak zawsze . ; D
    Dawaj dalej szybkooo proszę . <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Geeniiaalnnnyyy. Czekam na nexta. Zapraszam do mnie niall-horan-my-husband.blogspot.com ps. Powodzenia na sprawdzianie ja też go piszę ;) ps2. Mam nadzieję że miedzy megan a Niallem sie ułoży ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny *.* chciałabym wziąść udział ale nie wiem czy się nadaję xd To dla cb http://natiiwera.blogspot.com/ i to też dla cb :* http://imagineworldnati.blogspot.com/ Ten rozdział jest GENIALNY !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy się nadaje i każdy ma równe szanse. Tak że śmiało bierz udział ;* a i blogi to z przyjemnością przeczytam :)

      Usuń
  7. Super rozdział.Też pisze jutro :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Megan bardzo cię przepraszam ale jednak nie biorę udziału ponieważ nie mam czasu i pomysłu przepraszam i pozdrawiam Livia .!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wziąć udział, ale nie potrafię pisać, na dowód proszę:
    www.idiociz1d.blogspot.com
    www.onedirectionmnieodmienilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadajesz się ;)
      Czytałam twoje blogi i są boskie!!!
      Prooooszę, weź udział.
      To dla mnie wiele znaczy :****

      Usuń
    2. Dobrze, wezmę się za pisanie postaram się je skończyć na wtorek.
      I bardzo Ci dziękuję ♥.
      Myślałam, że są beznadziejne. ^^

      Usuń
  10. Wielkie umysły myśłą podobnie...
    Sorka też zapomniałam ci skomentować. dobrze że mi przypomniałaś.
    Jest mega i nie moge sie doczeka nexta.
    Potem czekam na rozdział napisany juz przez cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. NIE MOGĘ MEGAN!!! Rozwalasz system :). Twoje rozdziały są 100% lepsze od moich. Chciałabym wziąć udział ale niestety chodzę do gimbazy i nie mam czasu :\

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie..
    ODDAJ MI TROCHĘ TWOJEGO TALENTU!!!
    Oddasz co? No proszę...
    Pozdrawiam i czekam na następny rozdział <3

    http://opowiadaniedziewczyny-przyjazn-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A czemu nie pisałaś testów we wtorek?? o.O
    Super rozdział bardzo uczuciowy ;D / Koko

    OdpowiedzUsuń