wtorek, 7 maja 2013

Nominacja od niallowaiagan.
Pytania:
Ulubiona potrawa?
Hmmm, chyba pizza, albe sushi. Omomom...
Ulubiona słodycz?
Żelkiii! *_*
Gdzie lubisz przebywać?
Za granicą :D
Co sprawia, że się relaksujesz?
Łóżko ;)
Ulubiony przedmiot?
Wf  <3 font="">
Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Na początku dużo blogów czytałam, dlatego postanowiłam spróbować własnych sił.
Masz jakieś zwierze? Jak tak to jakie?
Mam psa, o imieniu Miśka ;)
Masz rodzeństwo? Jak tak to brata czy siostrę?
Mam jedną siostrę starszą o 2 lata.
Jakie imię ci się najbardziej podoba?
Z żeńskich polskich to Nadia i Marcelina, z męskich Adam i Kuba, a z zagranicznych żeńskich Megan, a z męskich Niall i Harry.
Kogo z One Direction lubisz najbardziej?
Nialla *O*
Kto zawsze cię wspiera?
Moja przyjaciółka, albo mama.
Dzięki za nominacje.
Ymm, ja już nie mam pomysłów kogo nominować, ale jak mi się jakiś blog przypomni to go nominuję ;)

1 komentarz:

  1. Hej. Przyjdź do mnie po swój telefon, bo ktoś do cb dzwonił, a zostawiłaś go u mnie w kieszeni!

    OdpowiedzUsuń