poniedziałek, 3 czerwca 2013

Hej miśki :)

To nie będzie post z rozdziałem, tylko taka jakby notka organizacyjna,
Tak więc:
1. Zrobiłam taką zakładkę jak ''pytania do bohaterów'' , którą znajdziecie na górze bloga.
2.Macie tu link do mojego fb, które sobie założyłam specjalnie do blogów:
https://www.facebook.com/nadia.kowalska.357?ref=tn_tnmn
Jak chcecie to możecie mnie zaprosić, ja napewno zaakceptuję i będę was informowała o rozdziałach.
3.Mam aska, na którym możecie mnie o wszystko pytać:
http://ask.fm/megannicole888
4.Prowadzę bloga z koleżanką i liczę, że skomentujecie go:
http://megan-alex-and-1d.blogspot.com/
5.Jeśli ktoś robi szablony na blogi to bym prosiła, aby się ze mną skontaktował przez fb.
6.Rozdział dodam jeśli będzie więcej niż 10 komentarzy.
To chyba na tyle.
Koffam was i liczę, że przeczytacie tego posta ;) :*

11 komentarzy:

  1. Będę pytać. I oczywiście mam takie publiczne pytanie, bo z tego co wiem nie tylko ja się tym interesuje. Czy wiesz ile będzie rozdziałów na tym blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią skorzystam:).
    Masz już gotowy następny rozdział ? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. chcem nowy rozdział ^^ :P

    OdpowiedzUsuń
  4. masz zajebistego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  5. dobije do 10 komów ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wpadne na aska :P

    OdpowiedzUsuń
  7. wysłałam ci zaproszenie na fb :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem tego świadoma że dziś pewnie się nie pojawi kolejny rozdział, ale nudzi mi się... więc dobije do 10 komentarzy :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. :P hahaha... masz mnie już dosyć ?? :**

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra i ostatni :P to co kiedy nowy rozdział ?? ^^ :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Supcio jest twoje opowiadanie !! Z chęcią je czytam. Również prowadzę blog i wiem, że komentarze są dla ciebie bardzo ważne, ale nie możesz wywierać presji na ludziach którzy czekają, aż będzie 10 komentarzy. Przestaną cię czytać, jeżeli nie będziesz dodawać rozdziałów. Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się nawet ponad 20 komentarzy pod jednym rozdziałem, tylko musisz dać nam trochę czasu, zanim się obejrzysz nie będziesz musiała prosić o nie.(Wiem, że teraz jest ci trochę żal przez to co napisałam. Bardzo przepraszam, ale wolałam to oznajmić)Każdy blog, który czytam polecam na swoim, W NICH ZNAJDUJE SIĘ TAKŻE TWÓJ, więc nie martw się / Niallowa :*

    OdpowiedzUsuń