niedziela, 9 czerwca 2013

Mam złe wieści :(

No niestety, ale nie dodam rozdziału narazie bo jutro wyjeżdżam na wycieczke trzydniową z klasą i wracam w  środę, tak wię dodam wtedy, albe w czwartek rozdział. Nie dodałam dzisiaj bo mi się coś stało z internetem :(
Jeszcze raz mega przepraszam i mam nadzieję, że mi wybaczycie :)
I właśnie spełniły się moje marzenia. Jest 19 komentarzy na blogu :D
Tak bardzo się cieszę. Będę na komórce sprawdzać czy dodaliście jeszcze jakieś komentarze ;)
Koffam was najmocniej na świecie.
Życzcie mi udanej wycieczki ;P

6 komentarzy:

  1. Ja jadę w Pieniny też jutro na trzydniową. Mam nadzieję, że się spotkamy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej wycieczki ;3 Do kad jedziesz? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś tam w góry :P
      Nawet dokładnie nie wiem gdzie ;)

      Usuń
  3. Oj..ja bylam tydzien temu w karpaczu :p zycze udanej wycieczki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej wycieczki!

    A ja chciałam się pochwalić,że mam 69 wyświetleń na blogu xd Hazza czuwa! :) ;*
    Kocham twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm...kedy rozdzial? I na innym blogu prowadzonym przez cibie i allcie?

    OdpowiedzUsuń